دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

وحید حقانیان به شهادت جمعی از نیروهای بسیج و سپاه در درگیری با اشرار واکنش نشان داد

وحید حقانیان به شهادت جمعی از نیروهای بسیج و سپاه در درگیری با اشرار واکنش نشان داد

 سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری در مطلبی در فضای مجازی به شهادت نیروهای سپاه پاسداران و بسیج در میرجاوه سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد که در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

دیشب تقریبا زمان شروع مسابقه فوتبال که ما آسوده خاطر درمنازلمان همراه با خانواده مشغول دیدن بازی جوانمردانِ با غیرتمان بودیم، در مرز شرقی کشور برجک 96 میرجاوه سیستان و بلوچستان نیروهای بسیج و سپاه پاسداران عزیز مورد یورش حدود 30 نفر از گروهک های معاند قرار گرفتند که این جوانمردان نیز پس از درگیری غیرتمندانه اشرار را فراری داده و به آنها خساراتی وارد آوردند.

در این درگیری 3 غیور مرد سپاه و بسیج، شهید و پنج غیور مرد دیگر مجروح شدند؛ درود بر این دلاور مردان پاسدار وطن و آن غیور مردان عرصه ورزش که امنیت و عزت را به مردم و کشور هدیه می کنند. ما نیز چنین باشیم .

سید وحید حقانیان

دستگاه قضا با اخلالگران نظام ارزی کشور به طور جدی برخورد می‌کند

آغاز سخنرای رئیس دستگاه قضا در همایش سراسری قوه قضاییهرئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا با اخلالگران نظام اقتصادی و ارزی کشور به طور جدی برخورد می‌کند.

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در همایش سراسری قوه قضاییه که امروز(سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما بخواهیم خدمات قوه قضاییه را امروز خلاصه گزارش دهیم، زمان زیادی می‌برد.

وی افزود: نکته اول مربوط به وضعیت جمهوری اسلامی در منطقه است که باید تاکید کرد که با وجود توانمندی نظامی و منابع انسانی گران بها از جمله نسل جوان و  مردم با بصیرت کشور که همیشه در صحنه حاضر هستند و همچنین با منابع نفت و گازمان می‌توانیم به آینده امیدوارم باشیم.

روسیه بخشی از نیروهای رزمی مستقر در سوریه را خارج کرد

رئیس جمهوری روسیه می‌گوید طی روزهای اخیر ۱۳ هواپیما، ۱۴ بالگرد و ۱۱۴۰ نفر از نظامیان روس از سوریه خارج شده‌اند. 

potin2.jpg

 ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز پنجشنبه در دیدار با تعدادی از فرماندهان نظامی کشورش گفت «طی چند روز اخیر، 13 هواپیما، 14 بالگرد و 1140 فرد از سوریه خارج شده‌اند. تمامی این افراد باتجربه بوده و طی درگیری‌ها آبدیده شده‌اند. شما و همکاران‌تان از این تجربه برای آموزش نظامی افراد در اینجا در خاک روسیه استفاده کامل را خواهید برد».

طبق گزارش اسپوتنیک، پیشتر نیز وزارت دفاع روسیه از بازگشت خلبانان و بالگردهای رزمی k-52 از سوریه به روسیه خبر داده بود.

گزارش از خبرگزاری تسنیم،

ایران را دشمن اصلی خود می‌دانیم/ حمله به اهداف ایرانی را ادامه می‌دهیم

نتانیاهو: ایران را دشمن اصلی خود می‌دانیم/ حمله به اهداف ایرانی را ادامه می‌دهیم

 

 به نقل از اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی گروه جدیدی از خلبانان صهیونیست گفت: نیروی هوایی اسرائیل، اهداف ایرانی جدیدی را هدف قرار خواهد داد و تل‌آویو هرگز به تهران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نمی‌دهد.

وی با بیان "اسرائیل ایران را دشمن اصلی خود می‌داند"، افزود: ما هرگز قبول نخواهیم کرد که نیروهای ایران به مرزهای ما نزدیک شوند.

نتانیاهو گفت که اسرائیل با قدرت برای هدف قرار دادن هرگونه هدف ایرانی احتمالی تلاش می‌کند تا تهدیدی علیه امنیت اسرائیل به شمار نرود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با این ادعا که دولت ایران به دنبال نابودی اسرائیل است، گفت: اسرائیل به حمله به اهداف ایران ادامه خواهد داد.

از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 میلادی، رژیم صهیونیستی بارها در راستای حمایت از گروه‌های تروریستی، مواضع ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن را هدف قرار داده است.

 گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم

تصمیم مالزی برای خروج از ائتلاف متجاوز سعودی

منابع دولتی در مالزی از تصمیم این کشور برای خروج از ائتلاف متجاوز سعودی طی دو ماه آینده خبر دادند.

تصمیم مالزی برای خروج از ائتلاف متجاوز سعودی

 به نقل از الجزیره، منابع دولتی مالزی گفتند که این کشور حضور نیروهای خود در ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی علیه یمن را تمدید نمی‌کند.

به گفته یان منابع مالزی طی دو ماه آینده به حضور نیروهای خود در ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی پایان خواهد داد.

یک هفته قبل محمد سبو، وزیر دفاع مالزی اعلام کرد که این کشور در صدد بیرون کشیدن نیروهای خود از عربستان است که به حملات خود علیه یمن ادامه می‌دهد.

وزیر دفاع مالزی گفت که دولت این کشور علاقه‌ای به حضور در تنش های خاورمیانه ندارد و به همین دلیل مشغول بازبینی استقرار نیروهای ارتش این کشور در عربستان سعودی است.

محمد به رسانه های مالزی گفت: چرا باید بخواهیم  که در حمله به یمن، یک کشور اسلامی دیگر نقش داشته باشیم؟ ما نمی‌خواهیم در چنین مناقشه‌هایی حضور داشته باشیم.

گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم