دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی برگزار شد

مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی برگزار شد

  مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و یک صد و ده شهید انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 21 فروردین در تالار خلیج فارس مجموعه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر عطاالله صالحی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی مشاور فرمانده معظم کل قوا، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امیر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار حسین دهقان و امیر احمد رضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش در این مراسم حضور داشتند.

خواندن آزمایش خون

خواندن آزمایش خون

با مطالعه این خبر آزمایش خون خود را پیش از مراجعه به پزشک تفسیر کنید.

آزمایش خون به عنوان یکی از مهم ترین و رایج ترین  آزمایشاتی است که در بین افراد مختلف صورت می گیرد. آزمایش خون (CBC) جهت تشخیص بسیاری از بیماری ها و از همه مهم تر نشان دادن شرایط حیاتی و کلی بدن دارای اهمیت زیادی است.    

 

به همین جهت آشنایی با نحوه خواندن آزمایش خون می تواند کمک خوبی برای خود افراد باشد. در این مقاله می خواهیم شما را با اصطلاحات و حروف اختصاری آزمایش خون و تفاسیر آن ها آشنا کنیم.

 حروف اختصاری  در هر آزمایش

عجیب‌ترین و شگفت‌انگیزترین مکان‎ها و مردمان خاصش را بشناسید!

عجیب‌ترین و شگفت‌انگیزترین مکان‎ها و مردمان خاصش را بشناسید!

در این مطلب با ۹ مورد از مکان های شگفت انگیز در نقاط مختلف دنیا آشنا خواهید شد.

 مکان هایی باورنکردنی در سراسر دنیا وجود دارد که مردمان، فرهنگ و ویژگی های منحصر به فردشان برای ما عجیب هستند. به نظر می رسد رازی مشترک ساکنان این مکان ها را دور هم گرد آورده است. 

۱- سرزمین کوتوله ها، چین

زندگی در اجتماع برای معلولان دشوار است. با این حال، قلمرویی سحرانگیز مختص به آن ها در نزدیکی شهر کانمینگ کشور چین وجود دارد. این دنیای منحصر به فرد به دست «چن مینگ جینگ» ساخته شد. او به کوتوله های سراسر دنیا پیشنهاد داد برای زندگی به این دهکده بیایند. حالا جمعیت این مکان ۱۲۵ نفر است که از ۱۹ تا ۴۸ سال سن دارند.

جنگ آل‌سعود با ایران یعنى سرنگونى عربستان

  حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسف الناصری» معاون دبیرکل مقاومت اسلامی النُجَبا در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای "آفاق" ضمن اشاره به اینکه تمام مذاهب اسلامی به امام مهدی (عج) معتقدند، اظهار کرد: رژیم شرور سعودی تفرقه‌جو است؛ وگرنه حتی "القاعده" نیز به مهدویت اعتقاد داشت و «بن‌لادن» را مهدی موعود می‌دانست! اغلب مقامات ارشد آمریکایی هم پیرو کلیسای انجلیکانی هستند و به موضوع منجی اعتقاد دارند.

وی در ادامه افزود: امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند. آل‌سعود از موشک‌های پابرهنگان یمنی به وحشت افتاده و با رسیدن محور مقاومت به عربستان و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج)، ارکان حکومتشان در معرض فروپاشی قرار گرفته است.

معاون دبیرکل نُجَباء با تأکید بر اصالت یهودی و پیوندهای صهیونیستی آل‌سعود، اظهارات اخیر بن‌سلمان را حرکتی با نیت سرپوش نهادن بر شکست‌های اخیر اسرائیل و اتباع آن در برابر محور مقاومت دانست و گفت: ریاض برای جبران ناکامی‌ها می‌کوشد به‌سرعت روابطش را با تل‌اویو علنی کند.

 الناصری در بخش دیگری از گفت‌وگو خاطرنشان کرد: آل‌سعود آثار اسلامی را نابود کردند، زیرا با اصل اسلام دشمن‌اند. آن‌ها حتی خانه پیامبر (ص) را به سرویس بهداشتی تبدیل کردند!

روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره سوریه را وتو کرد

به نقل از رویترز، روسیه  در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره سوریه قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره این کشور را وتو کرد.   

نماینده روسیه در سازمان ملل پیش از این اعلام کرده بود در صورتی که پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره حمله شیمیایی ادعایی در دومای سوریه در شورای امنیت به رأی گذاشته شود، مسکو آن را وتو خواهد کرد.

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل پیش از رای‌گیری در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع سوریه و حمله شیمیایی در این کشور مدعی شد: «ما باید به این حملات وحشیانه به غیرنظامیان در سوریه پایان دهیم.»