دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

نقد اعتماد به چگونگی بازدید روحانی از مناطق زلزله زده

روحانی در سرپل ذهاب کرمانشاه

نحوه بازدید رئیس‌جمهور از مناطق زلزله‌زده غرب کشور و پیاده نشدن او از ماشین و همکلام و همنشین نشدن با زلزله زدگان موجب انتقاداتی در رسانه‌ها شد.

از جمله روزنامه اصلاح طلب اعتماد در یادداشتی با عنوان «تصویر روحانی» با گلایه نسبت به اینکه چرا روحانی از نزدیک با هموطنان آسیب دیده در حادثه تلخ زمین‌لرزه در استان کرمانشاه صحبت نکرد، می‌نویسد: «اینجا نقش مشاوران اسم و رسم‌دار رئیس‌جمهور است که به چشم می‌آید و این وظیفه آنهاست که مشاوره دهند و بگویند آقای رئیس‌جمهور باید با مردم حرف بزنید و حرف‌شان را هم بشنوید. فراهم کردن دیداری چند دقیقه‌ای با بازماندگان در یکی از چادرهای احداث شده به قاعده نباید کاری سخت یا در تضاد با پروتکل‌های امنیتی می‌بود اما همراهان و مشاوران رئیس‌جمهور از این پیشنهاد – به هر دلیلی – دریغ کردند. »

در دیدارهای روسای جمهور قبلی یا رهبری از مناطق زلزله‌زده بم یا ورزقان، آنها با مردم همنشین و همکلام می‌شدند و مشکلی هم به وجود نمی‌آمد. تصاویر بازدید روحانی یادآور تصاویر حضور او در روز کارگر در کارخانه سوار بر خودرویش و بدون پیاده شدن از آن بود که همان زمان با اعتراضاتی همراه شد.

آقای آخوندی! دقیقا کجایی؟!

با گذشت چندین روز از حادثه تلخ زمین لرزه در کرمانشاه، روزنامه های اصلاح طلب در اقدامی غیراخلاقی همچنان مشغول موج سواری سیاسی بر اندوه مردم هستند.

این در حالی است که در حال حاضر بیش از ۴ سال از حضور «آخوندی» در وزارت راه و شهرسازی می گذرد و او باید درباره کارنامه خود درخصوص مسکن پاسخگو باشد، اما در روزهای اخیر هیچ خبری از وی نیست.

بیو گرافی عباس آخوندی+ عکس

|جانشین فرمانده ارتش در مناطق زلزله‌زده + عکس

امیر دادرس

 امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز( شنبه) به مناطق زلزله‌زده غرب کشور سفر کرده است، با حضور در این مناطق از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای خدمت رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه قرار گرفت.

ارتش ۵۰ تریلی "کانکس‌های بهداشتی" به مناطق زلزله‌زده ارسال کرد

موسوی

فرمانده کل ارتش گفت: ۵۰ تریلی حاوی کانکس‌های حمام و سرویس بهداشتی وارد استان کرمانشاه شده است.

  امیر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه بازدید مجدد از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: در دو روز ابتدایی حادثه زلزله در استان کرمانشاه حضور داشتیم و امروز نیز برای بررسی اقدامات انجام شده به بازدید از این مناطق پرداختیم.

باید مشکلات مردم را حل کنیم نه اینکه آن را سیاسی‌ کنیم

25 سال با جهانگیری همکار بوده‌ام/ باید مشکلات مردم را حل کنیم نه اینکه آن را سیاسی‌ کنیم

 ؛ سردار وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری که به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان غرب کشور به قصر شیرین و سرپل ذهاب سفر کرده است، درباره اظهاراتی که دیروز از وی در فضای مجازی پخش شد، توضیحاتی ارائه کرد.

حقانیان که هم اکنون در منطقه سر پل ذهاب به سر می‌برد، اظهار کرد: روز گذشته بنده به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان در قصر شیرین بودم و در جمع محدودی از جهادگران سخنانی گفتم که ظاهرا به معاون اول محترم رئیس جمهور برخورده، در حالی که بنده 25 سال با ایشان همکار بودم و قصد توهین و جسارت نداشتم.

وی با بیان اینکه آن سخنان در یک جمع خصوصی صورت گرفت و قرار بر انتشار آن نبود، اظهار داشت: البته اینها یک واقعیت است که ما نباید مسائل این‌چنینی را سیاسی کنیم.

حقانیان افزود: بخشی از این منطقه از جمله محل مسکن مهر بر روی گسل بوده که بسیاری از خانه‌های بتنی که توسط خود مردم هم ساخته شده کاملا فرو ریخته، اما سازه مسکن مهر سالم است.

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مردم مشکلات زیادی دارند که ما باید آنها را کم کنیم نه اینکه طوری صحبت کنیم که 12 میلیون نفر از ساکنان مسکن مهر هم با مشکل مواجه شوند.