دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

موسس تلگرام چقدر ثروت دارد؟

نشریه آمریکایی فوربز، میزان ثروت «پاوِل دورُف» ۳۳ ساله را تخمین زد.

موسس تلگرام چقدر ثروت دارد؟ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مجله فوربز، ثروت پاول دورف، موسس نرم‌افزارپیام‌رسانتلگرام را ۱.۷میلیارد  دلار اعلام کرد.

بر اساس برآورد‌های محافظه‌کارانه نشریه فوربز، تلگرام بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارد و به این ترتیب پاول دورف، موسس آن، بیش از یک میلیارد دلار سرمایه دارد.

به گفته تحلیلگران این نشریه، تلگرام رشد بیشتری خواهد داشت و امکان بیشتر شدن ارزش آن نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

اظهارات شجاعانه دختر ایرانی در تلویزیون آمریکا درباره حجاب و اقدامات واشنگتن در خاورمیانه+

 هدی کاتبی، دختر ایرانی-آمریکایی، در گفتگو با شبکه تلویزیونی WGN آمریکا، درباره زندگی شخصی خود به عنوان یک زن محجبه در آمریکا و سیاست‌های آمریکا در قبال خاورمیانه اظهارنظر کرد. اظهارات وی تا حدی شجاعانه بود که مجری این برنامه تلویزیونی به او گفت: «شما آمریکایی هستی اما نظراتت اصلا آمریکایی نیست!»

هدی کاتبی در این مصاحبه گفت: «من یک ایرانی-آمریکایی هستم که در اوکلاهما بزرگ شده‌ام. این برایم تجربه بزرگی بود. هنگامی که برای نخستین بار در کلاس ششم حجاب بر سر گذاشتم، بدترین سال عمرم را گذراندم. زیرا اوکلاهما ایالتی با اکثریت سفیدپوست و محافظه‌کار است. به من چند مرتبه حمله فیزیکی شد. بارها قصد داشتند روسری را از سرم بردارند. به مدت چند سال، ضربه روحی شدیدی به من وارد شد. اما تمامی آن‌ها، من را به جایگاهی که اکنون در آن هستم رساند. اکنون می‌دانم نحوه لباس پوشیدن ما، بر نحوه برخورد دیگران نسبت به ما تاثیر می‌گذارد.»

«جامعه شناس» میلیاردری که «جاسوس» بود/ ناگفته هایی از پیشینه‌ی «کاووس سیدامامی»+تصاویر

«جامعه شناس» میلیاردری که «جاسوس» بود +تصاویر

 در روزهای اخیر شاهد یک موج‌سازی سنگین رسانه‌ای از سوی غربی‌ها و رسانه‌های فارسی زبان وابسته به دولت‌های غربی، و رسانه‌های وابسته به جریانات خاص همسو با غرب در داخل کشور هستیم که با دلایلی بعضا خنده‌دار، حکم برائت برای فرد متهم به جاسوسی که دست به انتخار زده صادر کنند.

«کاووس سید امامی»، فردی که تحت پوشش جامعه شناس و فعال محیط زیست، به جاسوسی برای سرویس‌های بیگانه مشغول بود و حساس‌ترین اطلاعات راهبردی کشور را به دشمنان این مرز و بوم انتقال می داد، در هفته گذشته در دستشویی سلول محل بازداشت خود، با حلق‌آویز کردن خود را از بین برد تا اطلاعات بیشتری از شبکه جاسوسی از جانب او به دست دستگاه امنیتی نیافتد.

قدرتی که دشمنان را به تمجید از ایران وا داشت

در سال های قبل از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران با اینکه رژیم پهلوی با یکی از قدرت‌های جهان یعنی آمریکای مستکبر رابطه دوستی و شاید بتوان گفت ارباب و نوکری داشت و با حمایت آن ها به عنوان ژاندارم منطقه شناخته می شد، اما به گفته کارشناسان و صاحب نظران غربی از نظر نظامی قدرت چندانی نداشت و بسیار ضعیف بود.

تغییر 180 درجه ای معادلات با پیروزی انقلاب اسلامی ایران

با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 57 معادلات جهانی بطور محسوسی تغییر کرد. جنایات منافقین و ترورها و نا آرامی های داخلی از یک سو، تجاوز صدام حسین و هشت سال جنگ تحمیلی از سوی دیگر، در کنار تحریم های تمام عیار و همه جانبه از طرف کشورهای غربی از آغاز انقلاب مثلثی را تشکیل داد که ایران را در تنگنا قرار دهد و به زانو درآورد، غافل از اینکه همین تهدیدها به فرصتی تبدیل شد که ایران را به قدرتی جهانی تبدیل کرد.

ساخت ایران| دوربین حرارتی RU-۲۰ + عکس

ساخت ایران| دوربین حرارتی RU-20 + عکس

  سامانه‌های حرارتی برای ایجاد قابلیت‌های بهتر عملیاتی در رزم روز و شب جهت کشف و درگیری با اهدافی که پنهانکاری و استتار خوبی دارند، ساخته شده‌اند. این سامانه‌‌ها در طیف مادون قرمز کار می‌کنند.