دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

چه کسانی به خداوند تهمت می زنند؟

انسان باید بداند که خداوند هیچ وقت برای او بد نمی ­خواهد، بلکه خداوند که خیر مطلق است
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  شرح حدیثی از امام صادق (ع) از زبان آیت الله آقا مجتبی تهرانی متن حدیث: 

رُوِیَ عَنِ الصّادِقِ عَلَیهِ السَّلامُ قالَ:
قالَ مُوسی عَلَیهِ السَّلامُ: یا رَبِّ أیُّ خَلقٍ اَبغَضُ اِلَیکَ، قالَ الَّذی یَتَّهِمُنی، قالَ وَ مِن خَلقِکَ مَن یَتَّهِمُکَ؟ قالَ نَعَم اَلَّذی یَستَخیِرُنی فَأخِیرُ لَهُ وَالَّذی أقضِی القَضاءَ لَهُ وَ هُوَ خَیرٌ لَهُ فَیَتَّهِمُنی [بحار الانوار، جلد68]

ترجمه حدیث: حضرت موسی «علیه­ السلام» عرض کرد: پروردگار من! مبغوض­ترین افراد نزد تو کیست؟ خداوند فرمود: کسی که به من تهمت می ­زند. 
حضرت موسی «علیه­السلام» عرض کرد: چه کسی به تو تهمت می­ زند؟‌ فرمود: کسی که از من می­ خواهد تا برای او خیری انتخاب کنم و من هم برای او خیر انتخاب کرده و خیر می­ خواهم، و کسی که صلاح و خیر او را در چیزی می ­بینم و آن قضا را خودم برای او فرمان می­ دهم که برای او دارای خیر و صلاح است، امّا او به من تهمت می­زند.

توصیه حضرت رسول(ص) برای رهایی از تنگی رزق

خبرگزاری فارس: توصیه حضرت رسول(ص) برای رهایی از تنگی رزق

زمانی که تنگی در رزق بر حضرت رسول(ص) فرود می‌آمد خانواده خود را به نماز امر می‌کرد و می‌فرمود: دوستی فرشتگان و افزایش در روزی از آنِ نمازگزار است.


منتظران حضرت مهدی (عج) باید چهره ای مصمم از قدرت و اقتدار را به نمایش بگذارند

امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی در مراسم سی و سومین دوره فارغ التحصیلی خلبانان  pc-7در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان گفت: منتظران حضرت مهدی (عج) باید چهره ای مصمم از قدرت و اقتدار را به نمایش بگذارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم که با حضور فرماندهان، مسئولان، پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا و خانواده دانشجویان خلبانی برگزار شد، افزود: منتظران حضرت مهدی (عج) همواره باید آماده مبارزه با زورگویان باشند و چهره ای مصمم از قدرت و اقتدار را به نمایش بگذارند.

وی حُسن خلق، داشتن ادب و عمل نیک را از دیگر ویژگی منتظران امام عصر(عج) دانست و افزود: منتظران واقعی در برابر مظلومان  چهره ای رئوف و مهربان دارند.

امیر سرتیپ شاه صفی در خاتمه اظهار داشت: اگر می خواهیم به ما زور نگویند باید همواره قوی باشیم و گرنه  محبور خواهیم شد زورگویی زورگویان را بپذیریم.

 در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان روز خوش، فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان  به ارائه گزارشی در خصوص این دوره آموزشی پرداخت.

در ادامه، درجه و نشان خلبانی توسط فرمانده نیروی هوایی به دانشجویان فارغ التحصیل اعطا شد.

همچنین در این مراسم از خانواده های معظم شهدا و تعدادی از معلم خلبانان نمونه با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد

دستگیری ملی‌پوش فوتبال در پارتی شبانه

یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال که در پارتی شبانه شرکت کرده بود درحالتی نامتعادل دستگیر شده و همچنان در بازداشت به سر می‌برد. دو هم تیمی او که از صحنه گریختند تحت پیگرد پلیس هستند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان: یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال که در یکی دو سال گذشته مورد توجه اکثر تیم‌های مطرح لیگ برتری قرار گرفته بود به همراه دو هم تیمی خود در یک پارتی شبانه در یکی از محله‌های معروف شهر خود شرکت کردند که این بازیکن در حالتی نامتعادل دستگیر شد اما دو بازیکن دیگر متواری شدند و پلیس به دنبال آنهاست.
 
تلاش‌ها برای آزادی این بازیکن از سوی خانواده وی و مسئولان باشگاه تا این لحظه بدون نتیجه مانده و او همچنان در بازداشت به سر می‌برد. پلیس اعلام کرده است که دو بازیکن دیگر که فرار کرده بودند باید خود را هر چه سریع‌تر معرفی کنند در غیر اینصورت آنها را در منزل یا بر سر تمرین دستگیر خواهد کرد.
 
یکی از دو بازیکنی که گریخته‌اند سابقه حضور در یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت را دارد اما جالب اینکه دیگر بازیکن متواری خارجی است و باید دید چه سرنوشتی در  انتظار این بازیکن خواهد بود.منبع:مهر