انسان باید بداند که خداوند هیچ وقت برای او بد نمی ­خواهد، بلکه خداوند که خیر مطلق است
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  شرح حدیثی از امام صادق (ع) از زبان آیت الله آقا مجتبی تهرانی متن حدیث: 

رُوِیَ عَنِ الصّادِقِ عَلَیهِ السَّلامُ قالَ:
قالَ مُوسی عَلَیهِ السَّلامُ: یا رَبِّ أیُّ خَلقٍ اَبغَضُ اِلَیکَ، قالَ الَّذی یَتَّهِمُنی، قالَ وَ مِن خَلقِکَ مَن یَتَّهِمُکَ؟ قالَ نَعَم اَلَّذی یَستَخیِرُنی فَأخِیرُ لَهُ وَالَّذی أقضِی القَضاءَ لَهُ وَ هُوَ خَیرٌ لَهُ فَیَتَّهِمُنی [بحار الانوار، جلد68]

ترجمه حدیث: حضرت موسی «علیه­ السلام» عرض کرد: پروردگار من! مبغوض­ترین افراد نزد تو کیست؟ خداوند فرمود: کسی که به من تهمت می ­زند. 
حضرت موسی «علیه­السلام» عرض کرد: چه کسی به تو تهمت می­ زند؟‌ فرمود: کسی که از من می­ خواهد تا برای او خیری انتخاب کنم و من هم برای او خیر انتخاب کرده و خیر می­ خواهم، و کسی که صلاح و خیر او را در چیزی می ­بینم و آن قضا را خودم برای او فرمان می­ دهم که برای او دارای خیر و صلاح است، امّا او به من تهمت می­زند.