دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

مراسم رژه روز ارتش آغاز شد

 مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران

مراسم رژه یگان‌های ارتش بمناسبت 29 فروردین، در جوار حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.

 رژه بزرگ نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی) با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد.

در این مراسم که وابستگان نظامی دیگر کشورها نیز در آن حاضر هستند، یگان‌های مختلف محمول و پیاده نیروهای ارتش و قرارگاه پدافند هوایی رژه خواهند رفت.

همزمان با تهران، رژه روز ارتش در دیگر شهرهای کشور نیز برگزار می‌شود.

بعد از خوردن موز این 21 اتفاق خوب در بدن تان رخ می دهد!

   اگر به شما بگویم که یک ابزار جدید و پیشرو برای کمک به کاهش وزن، کاهش نفخ ورم شکم، مبارزه با سرطان و افزایش انرژی، آن هم با قیمتی مناسب در دسترس دارید، چه می کنید؟  
باید بدانید که موز، میوه ای قدرتمند است و قدرت آن به اثبات رسیده است. تیم متخصص تغذیه ما دقیقا مشخص نموده اند که خوردن یک موز چه کاری در بدنتان انجام می دهد. برای دیدن اثرات موز روزی یک موز به رژیمتان اضافه کنید تا وزن کم کنید و چربی بسوزانید. 

آغاز چالش‌های پرسپولیسی‌ها پس از قهرمانی

مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قطعی شدن قهرمانی این تیم در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال با مشکلات جدیدی رو به رو می شوند.

چالش های پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی لیگ شانزدهم
 
بازیکنان پرسپولیسی با قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر توانستند جایگاه خوبی در دل هواداران سرخ پیدا کنند،که این موضوع باعث می شود مسئولیت آنها به مراتب سخت تر از گذشته شود. 
بعد از قهرمانی سرخپوشان پایتخت مسئولان این باشگاه به فکر طراحی و اجرای برنامه های بلند مدت برای پرسپولیس افتادند.برنامه هایی که با تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ به مدت 5 سال آغاز شد.برانکو که مربی با دانشی است بعید به نظر می رسد این موضوع را بدون داشتن زیرساخت های لازم قبول کند. 
سرخپوشان که مدتی است در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات خود را دنبال می کنند،هنوز محلی استاندارد و اختصاصی در اختیار ندارند.استادیوم آزادی هم که محل دیدارهای خانگی این تیم محسوب می شود اجاره ای است.

نگرانی‌ها از حرکت ترکیه به سمت حکومت دیکتاتوری افزایش یافته است

 ؛ روزنامه ایندیپندنت با اشاره به نتیجه همه‌پرسی ترکیه که زمینه را برای افزایش اختیارات رجب طیب اردوغان فراهم می کند، نوشت: بسیاری از شهروندان ترکیه نگران پیامدهای حرکت کشور به سمت یک «حکومت دیکتاتوری» هستند. 

این روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت: ترکیه با مجموعه پیچیده‌ای از مشکلات رو به روست- از سرگیری جنگ بین دولت و شبه‌نظامیان کرد، حملات مکرری که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است و ناشی از نقش این کشور در جنگ سوریه است، و وضعیت فوق‌العاده‌ای که هنوز در پی کودتای شکست خورده سال گذشته علیه دولت هنوز به قوت خود باقی است.  
با وجود این، ماهیت ناپایدار ترکیه این امکان را برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور، فراهم کرده است تا تصویر فردی مستبد را از خود ترسیم کند که شاید فقط به او امکان دهد دامنه اختیارات خود را گسترده کند. 

ثریا در آستانه انتخابات مسائل اصلی دانشگاه ها را بررسی کرد:

برنامه ثریا

برنامه ثریا در آستانه انتخابات به بررسی چرایی کاهش رشد علمی کشور و افزایش بیکاری فارغ التحصیلان و ضرورت ایجاد تحول واقعی در آموزش عالی کشور در دولت آینده پرداخت. در سالهای اخیر پرداخت.

مسوولان دولتی می گفتند در سال 95 ، سه پرتاب ماهواره خواهیم داشت، اما یکی هم پرتاب نشد!/ از ترس تحریم و تشر آمریکایی ها، پرتاب ماهواره شریف را از روی سکوی پرتاب جمع کردند!