دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

تحریم‌های جدید کاخ سفید علیه ایران همزمان با تایید پایبندی به برجام

  به نقل از پایگاه خبری بازفید ،  دولت ترامپ پایبندی ایران به برجام را در حالی تایید خواهد کرد که قرار است  تحریم‌های جدیدی علیه 7 نهاد دولتی و 5 فرد ایرانی از سوی کاخ سفیداعمال شود.

مقامات وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شدند این کار برای این است که به ایران نشان داده شود به خاطر فعالیت های بدش تنبیه خواهد شد، زیرا آن فعالیت ها به مثابه یکی از جدی‌ترین تهدیدها ضد منافع آمریکا هستند.

سرباز اسیر شده به دست اشرار مسلح در هنگ مرزی میرجاوه زنده است

  نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت:سرباز اسیر شده به دست اشرار مسلح در اردیبهشت ماه زنده بوده و در سلامتی کامل به سر می برد.

 نماینده مردم خاش افزود: رایزنی‌هایی در آن سوی مرز ، توسط علمای کرام و معتمدین و سران طوایف و اقوام دلسوز نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و ضمن اینکه پرسنل سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی به آنچه وظایف ذاتی آنها بوده است در برقراری امنیت و آرامش و اقتدار مرز و هم و کوتاه کردن دست تجاوز اشرار مسلح عمل کرده و تلاش کردند که امروز مرزهای جنوب شرقی کشور را با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی و جغرافیایی، امن نگه دارند.

کرد در این خصوص گفت: آنچه بنده با اطلاع اعلام می کنم این است که سرباز اسیر شده به دست اشرار مسلح  در سلامت کامل به سر می‌برد و حتی جراحتی که در آن درگیری دیده بود برطرف شده است و شاهد این هستیم که به زودی با سلامت کامل توسط عوامل انقلابی و کسانی که تاکنون در برابر دشمن سرخم نکرده و با اقتدار  بازگشت این سرباز را از دولت پاکستان خواستار بودند، به ایران اسلامی بازگردد تا نگرانی خانواده وی و مردم استان و ایران سربلند تبدیل به شادی و سرور شود.

رد پای شبکه‌های وهابی در عملیات تروریستی تهران

  شبکه‌های وهابی به صورت علنی حمایت همه جانبه خود را از گروه تروریستی داعش اعلام می‌کنند. همچنین شواهدی از پشتیبانی شبکه‌های وهابی برای حملات تروریستی اخیر در تهران به چشم می‌خورد.


ظریف در واکنش به اظهارات اخیر مقام‌های آمریکایی:

خودتان را فریب ندهید؛ تغییر حکومت ایران امکان‌پذیر نیست

ظریف

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در اجلاس سازمان ملل به نیویورک رفته است،‌ بامداد امروز سه شنبه در شورای روابط خارجی آمریکا حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

 بنا بر این گزارش،‌ ظریف در این سخنرانی تأکید کرد،‌  ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اختیار راستی‌آزمایی از پایبندی به تعهداتش تحت برجام را داده و آژانس هر بار این پایبندی را تأیید کرده است.

وی در واکنش به اظهارات مداخله ‌جویانه اخیر مقام‌های آمریکایی گفت: خودتان را فریب ندهید؛ تغییر حکومت ایران امکان‌پذیر نیست.

وزیر دفاع قطر از احتمال وقوع کودتا در این کشور خبر داد

وزیر دفاع قطر از احتمال وقوع کودتا در این کشور خبر داد

 به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ملیت چاپ ترکیه، خالد بن محمد العطیه، وزیر دفاع قطر، ضمن اشاره به احتمال کودتا در این کشور گفت پایگاه نظامی ترکیه در قطر موضوعی مرتبط با روابط دو کشور دارای حق حاکمیت ملی است و هیچکس حق ندارد تعطیلی این پایگاه نظامی را در قطر خواستار شود.

او در پاسخ به پرسشی درباره کودتای نافرجام ۱۵ ژوییه در ترکیه و احتمال وقوعکودتا در قطر گفت: ما هنگام وقوع کودتای ۱۵ ژوییه اوضاع را در ترکیه از نزدیک دنبال می‌کردیم. شیخ تمیم بن حمد آل ثانی (امیر قطر) آن روز نخستین کسی بود که با رئیس جمهور رجب طیب اردوغان تلفنی تماس گرفت.

وزیر دفاع قطر افزود: بر این باورم که ممکن است نوبت قطر نیز فرارسد؛ زیرا ترکیه و قطر موضع مشترکی در جهت حمایت از انسان‌های مظلوم در جهان دارند. با توجه به این موضوع ممکن است قطر هدف بعدی باشد.