دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم .

افسران - زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم

زمانی که صدام شهرهای ایران را موشک باران و بمباران می کرد، تیمسار آبشناسان نامه‌ای به صدام نوشت که خیلی خواندنی است و یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلای ایران است...
«اگر جناب صدام حسین ژنرال است و فنون نظامی را خوب می‌داند و نظریه‌پرداز جنگی است، پس به راحتی می‌تواند در دشت عباس با من و دوستان جنگ آورم ملاقات کند و با هر شیوه‌ای که می‌پسندد، بجنگد؛ نه این‌که با بمب افکن‌های اهدایی شوروی، محله‌های مسکونی و بی‌دفاع را بمباران کند و مردم را به خاک و خون بکشد».
در جواب نامه، صدام، ژنرال قادر عبدالحمید را با گروه ویژه‌اش به دشت عباس فرستاد تا به تیمسار آبشناسان یک جنگ تخصصی را نشان بدهد.
سال‌ها قبل در اسکاتلند، تیمسار آبشناسان، ژنرال عبدالحمید و گروهش را در مسابقه کوهنوردی ارتش‌های منتخب جهان دیده بود. آن‌جا گروه او اول شد و عراقی‌ها هفتم شدند. حالا در میدان جنگ حقیقی دوباره مقابل ژنرال قادر عبدالحمید قرار گرفت و بعد از یک درگیری طولانی، لشکرش را شکست داد و خود او را اسیر کرد.
زنده باد یاد دلیر مردان سرزمینم ..

اعتکاف ، قدرت برترساز ج .ا.ا

رهبری فرمودند، سنت حسنه اعتکاف را از مظاهر قدرت انقلاب اسلامی در نهادسازی  است و  در برنامه‌ریزی‌ها اعتکاف اصل بر نزدیک کردن ذهن و دل معتکف به خداوند باشد  و بر اساس تدبیر درست رهبری  و  وجود دین خواهی در احاد مردم این سنت حسنه چندین سالی است در ج. ا.ا رونق گرفته و استقبال زاید الوصفی شده است و امسال حضور کمی  وکیفی معتکفین به مراتب از سال  های گذاشته پر شورتر بوده است هر چند رسانه های داخلی و خارجی در انعکاس آن کوتاهی کردند  و  در حالی که این روزها مساجد ایران مملو  از جوانانی است که در حال راز و نیاز با خدای خود هستند، رسانه‌های غربی، به عنوان حاضران همیشه در صحنه برای بازتاب وقایع ایران به نفع خود، این بار خود را به خواب  خرگوشی زده‌اند.

 
 
همه ما  بدانیم در معرض تهاجم فرهنگی هستیم و ابزارهای رسانه‌ای استکبار جهانی در یأس آفرینی وخدا زدایی سرسیمه و پر شتاب فعالیت می کنند، لذا اعتکاف علاوه  بر بعد دینی، از بعد سیاسی نیز قابل تأمل است که در آن موجی از انسان‌‌های معتقد، متدیّن، پای کار و آماده در ظاهر یک عمل عبادی انجام می‌دهند اما در حقیقت به نوعی ،قدرت نرم   اسلام و نظام ج .ا.ا  را به رخ ایادی شیطان می کشند
ماموریت ویژه  در جنگ نرم خارج ساختن خدا  از زندگی بشر و جایگزین  کردن منیت در زندگی  است و کارکرد ویژه اعتکاف ،آشتی  و انس با خداوند و جایگزینی معنویت در زندگی است بنابراین  حضور روز افزون جوانان در اعتکاف، نوعی  تولید قدرت برتر و مقابله  ریشه ای با جنگ نرم حریف به شمار می آید
 
. .. امروزه اعتکاف یکی از رویش های انقلاب می باشد که طی سال های گذشته بر پویایی آن افزوده می شود و و با استقبال جوانان عزیز ماروبه رو شده است: جوانی که در اعتکاف طعم شیرین ایمان و انس با خدا رو می چشد و لذت های مادی و شهوانی را دیدگانش حقیر و بی ارزش می شود ، به آسانی در گرداب باورهای غلط دینی دشمن ساخته  گرفتار نمی شود . از طرفی باید بدانیم از  ابتدای خلقت بشریت تاکنون در هر برهه‌ای از تاریخ جوانان به عنوان خط‌شکن معرفی شده‌ و تأثیرات به‌سزایی در تعیین سرنوشت جوامع داشته‌اند. و  در انقلاب جمهوری اسلامی ایران جوانان در تظاهرات‌ها، هشت سال دفاع مقدس، عرصه سازندگی و علم و فنآوری همیشه پیش‌تاز بوده و به همین دلیل است که دشمنان سعی در انحراف جوانان از مسیر پیشرفت دارند.  که اعتکاف بزرگترین خنثی‌کننده توطئه‌ دشمنان است.
 

داستان آموزنده قهوه زندگی

چند دوست دوران دانشجویی که پس از فارغ التحصیلی هر یک شغل های

 

مختلفی داشتند و در کار و زندگی خود نیز موفق بودند، پس از مدت ها با هم به

 

دانشگاه سابق شان رفتند تا با استادشان دیداری تازه کنند.

 

آنها مشغول صحبت شده بودند و طبق معمول بیشتر حرف هایشان هم شکایت

 

از زندگی بود. استادشان در حین صحبت آنها قهوه آماده می کرد. او قهوه جوش را

 

روی میز گذاشت و از دانشجوها خواست که برای خود قهوه بریزند.

 

روی میز لیوان های متفاوتی قرار داشت; شیشه ای، پلاستیکی، چینی، بلور و

 

لیوان های دیگر. وقتی همه دانشجوها قهوه هایشان را ریخته بودند و هر یک

 

لیوانی در دست داشت، استاد مثل همیشه آرام و با مهربانی گفت...

 

بچه ها، ببینید؛ همه شما لیوان های ظریف و زیبا را انتخاب کردید و الان فقط

 

لیوان های زمخت و ارزانقیمت روی میز مانده اند.

 

دانشجوها که از حرف های استاد شگفت زده شده بودند، ساکت بودند و استاد

 

حرف هایش را به این ترتیب ادامه داد: «در حقیقت، چیزی که شما واقعا می

 

خواستید قهوه بود و نه لیوان. اما لیوان های زیبا را انتخاب کردید و در عین حال

 

نگاه تان به لیوان های دیگران هم بود. زندگی هم مانند قهوه است و شغل،

 

حقوق و جایگاه اجتماعی ظرف آن است. این ظرف ها زندگی را تزیین می کنند

 

اما کیفیت آن را تغییر نخواهند داد.

 

البته لیوان های متفاوت در علاقه شما به نوشیدن قهوه تاثیر خواهند گذاشت، اما

 

اگر بیشتر توجه تان به لیوان باشد و چیزهای با ارزشی مانند کیفیت قهوه را

 

فراموش کنید و از بوی آن لذت نبرید، معنی واقعی نوشیدن قهوه را هم از دست

 

خواهید داد. پس، از حالا به بعد تلاش کنید نگاه تان را از لیوان بردارید و در حالیکه

 

چشم هایتان را بسته اید، از نوشیدن قهوه لذت ببرید.


ملت ایران مذاکره در سایه تهدید را برنمی‎تابد/هیبت ایران و نظام اسلامی باید محفوظ بماند

جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار می‎کنند

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار آیت‎الله العظمی خامنه‎ای جمعی از معلمان سراسر کشور پیش از ظهر امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
ایشان فرمودند: هیبت ملت ایران و نظام اسلامی باید محفوظ بماند. دراین چند روز دو نفر از مقامات رسمی سیاسی آمریکا تهدید نظامی کردند. مذاکره در زیر شبح تهدید چه معنایی دارد. ملت ایران مذاکره در سایه تهدید را برنمی‎تابد.
 
رهبر انقلاب تصریح کردند: چرا غلط زیادی و تهدید به حمله نظامی می‎کنند. من در زمان رئیس جمهور قبلی آمریکا گفتم که دوران بزن و دررو تمام شده، پایتان گیر خواهد افتاد. ملت ایران متعرض را رها نمی‎کند. 
ولی امر مسلمین گفتند: آمریکا به مذاکرات کمتر از ما احتیاج ندارد تا بگویند ایران را پای میز مذاکره آوردیم و فلان مطلب را به او تحمیل کردیم. 
ایشان تاکید کردند: مذاکره کنندگان ما بروند و با رعایت خطوط اصلی مذاکره کنند، اما تحمیل، تحقیر و تهدید را هرگز تحمل نکنند. 
مقام عظمای ولایت افزودند: آموزش و پرورش کانون اساسی برای خلق دنیای آینده است. هرچه برای این دستگاه هزینه کنیم، هزینه نیست سرمایه گذاری است. مسئولان باید معیشت معلمان را مورد توجه ویژه و جزو مسائل درجه یک قرار دهند.