دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

سامانه‌های موشکی جدید وارد چرخه دفاعی پدافند هوایی شده‌اند


 ؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در جمع کارکنان این قرارگاه اظهار داشت: پدافند هوایی در حوزه کشف و شناسایی، راداری، تجهیزات شنود الکترونیکی و سامانه‌های شناسایی دوست از دشمن به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است. 
وی افزود: استقرار این سامانه‌های متعدد در ساختار پدافند هوایی کشور باعث شده است تا مرزهای هوایی تحت رصد دایمی و دقیقی قرار گیرد.

اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: در بخش توانایی‌های دفاعی و پدافندی، سامانه‌های توپخانه‌ای و موشکی پدافند که به صورت بومی تولید شده‌اند نیاز ما را برای درگیری با اهداف هوایی متخاصم برآورده می‌کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: سامانه‌های موشکی جدید هم پس آزمایش موفق عملیاتی در چرخه دفاعی پدافند هوایی کشور قرار گرفته‌اند و به انجام ماموریت می‌پردازند.


یگان "صابرین" نخبگان نیروی زمینی و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند/

یگان نخبه صابرین در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند/نزسا در اوج امادگی قرار دارد

سردار سرتیپ "علی اکبر پور جمشیدیان" معاون هماهنگ کننده نزسا  درباره توانمندی یگان های نزسا در مقابله با اشرار و تروریست ها اظهار داشت : یگان های نیروی زمینی همیشه اماده اند. 
وی افزود: یگان های نیروی زمینی در امادگی کامل به سر می‌برند و در مرزهای شمال غرب ، غرب و جنوب شرق کشور ماموریت و مسئولیت تامین امنیت را بر عهده دارند. 
سردار پور جمشیدیان تصریح کرد: یگان های نزسا برای امنیت پایدار ماموریت دارند و این ماموریت را به شایستگی انجام می دهند. 

معاون هماهنگ کننده نزسا درباره امادگی یگان ویژه "صابرین" عنوان داشت : یگان ویژه "صابرین" به عنوان یک نیروی واکنش سریع در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تا هر جا لازم باشد وارد عمل شوند. 

آمریکا به دنبال نمایش دروغین قدرت در جهان است

رییس قرارگاه عمار گفت: حضور ناوهای آمریکا در شبه جزیره کره نشان می دهد که آمریکا به دنبال نمایش قدرت است.

حجت الاسلام والمسلمین"مهدی طائب"پیرامون تحولات شبه جزیره کره اظهار داشت: شیطنت‌های  آمریکا در برابر کره شمالی نمایش دروغین قدرت است.
رییس قرارگاه عمار گفت: ترامپ در تبلیغات رییس جمهوری خود به مردم آمریکا اعلام کرد که بدهکاری‌ها مردم آمریکا را نابود می کند و این بدهکاری ها ناشی از حضور ما در عراق افغانستان و خلیج فارس است.ما باید نیروهایمان را برگردانیم و اینها باعث شد که در دنیا آمریکا هیمنه خودش را کاملا از دست بدهد.

شناسایی و دستگیری گروه تروریستی در اهواز

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان (عج)  با اعلام  خبر دستگیری عوامل تیراندازی تروریستی که منجر به شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی در استان خوزستان شد گفت:با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان در صبح امروز 26 اردیبهشت ماه موفق شدیم که این گروه تروریستی وابسته را، که در حال خروج از کشور بودشناسایی و دستگیر کنیم. 
نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را در فضای مجازی پخش کردند و امکاناتی که در اختیارشون بود، توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ضبط شده است. 
وی ادامه داد: این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی در استان خوزستان دارد که اقدامات دشمن را با اشراف کامل تعقیب می کنند. 
سردار شاهوارپور اظهار داشت: این هدیه ای است به مردم استان خوزستان و خانواده شهدا که انشاالله این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به سزای اعمالشان خواهند رسید.


مجسمه‌هایی نامتعارف در سراسر دنیا +تصاویر

مجسمه‌هایی جالب و تا حدودی نامتعارف در کشورهای مختلف جهان وجود دارد که شاید تاکنون ندیده باشید. تصاویر تعدادی از آنها را اینجا از نظر می‌گذرانید.

 

عجیب‌ترین مجسمه‌های دنیا +تصاویر