دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

نظریه "ولایت‌فقیه" کارآمدی انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت کرده است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله زین العابدین قربانی در سومین جشنواره استانی شکوه اندیشه و شیوه‌های نوین تدریس اظهار داشت: اسلام طرفدار حق شناسی است و اگر کسی یک کار خوبی انجام دهد باید از او حق شناسی کرد بنابراین در سیره اسلام می‌بینید که پیام اکرم(ص) و ائمه ما این کار را انجام می‌دادند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان افزود: نباید حق شهدا و خانواده‌های شهیدان و حق قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا را فراموش کرد و نباید حق عالمان دین که اگر تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنان نبود حقایق دین بیان نمی‌شد را فراموش کنیم.

وی با اشاره به مجاهدت حضرت امام(ره) در به ثمر رسیدن انقلاب گفت: اگر صحیفه، سخنرانی‌ها، نوشته‌ها و شاگردان امام(ره) نبودند انقلاب به ثمر نمی‌نشست بنابراین برای اینکه قدر علما را بدانیم باید رجوع کنیم به روایتی از پیامبر مکرم اسلام(ص) که فرمودند "علمای امت من از انبیاء بنی اسرائیل بالاترند".

آیت‌الله قربانی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با تبیین ولایت فقیه و تلاش برای برپایی یک نظام اسلامی به نظام جهانی ثابت کرد که انقلاب اسلامی می‌تواند حرف‌های زیادی در عرصه‌های مختلف برای گفتن داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطرنشان کرد: انقلاب نیروی‌های رزمنده‌ای تربیت کرد که آمریکا و غرب قدرت چپ نگاه کردن به ایران را نداشته باشند چرا که اینها هم ایمان دارند و هم مجاهد فی سبیل‌الله هستند و هم به جبهه‌ها می‌روند و از حریم اهل بیت دفاع می‌کنند.

وی با تاکید بر جایگاه بالای شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افزود: 930 بقعه متبرکه در گیلان داریم اما من معتقدم که بعضی از 8000 شهید گیلان از بعضی بقاع متبرکه ما بالاترند چرا که به دستور ولی فقیه برای شهادت رفتند.

آیت‌الله قربانی گفت: شهدا شجاعانه از جان خود گذشتند و راه امام حسین(ع) را با دستور ولی فقیه دنبال کردند و امروز جمهوری اسلامی را ام‌القری اسلام قرار دادند بنابراین ما باید شهدا و خانواده‌های آنان را ارج بنهیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اهمیت احترام به خانواده شهدا و جانبازان تصریح کرد: بر اساس مبانی اسلام، دست خانواده‌های شهدا و جانبازان را می‌بوسیم و نسبت به آنها عرض ارادت می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.