دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

رحیم صفوی: تل‌آویو و حیفا در تیر رس بیش از ۸۰ هزار موشک ایران

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها از قدرت ایران و حزب‌الله آگاه هستند و می‌دانند بیش از ۸۰ هزار موشک آماده شلیک به تل‌آویو و حیفا است.

سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عراقی‌ها اشغال خرمشهر را به عنوان بزرگترین پیروزی خود اعلام کردند. در حالی که آزادسازی خرمشهر پیروزی راهبردی ایران و شکست راهبردی عراق بود.
وی با اشاره به وفاداری مردم نسبت به نظام اظهار داشت:‌ آن زمان وفاداری مردم این بود که با فرمان امام ۲ میلیون بسیجی را به جبهه‌ها اعزام کردند و هم‌اکنون این وفاداری در انسجام، اتحاد و حضور مردم در صحنه‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از ارکان نظام و حفظ عظمت آن است. حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با همه مشکلات حضوری افتخارآفرین و دشمن‌شکن است.
وی افزود: ایران برگ برنده امنیت فرامنطقه‌ای است. در منطقه غرب آسیا یک طرف هر امنیت پایدار ایران است و حرف اول و آخر را می‌زند.صفوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران گفت: تحریم‌ها در زمان جنگ هم بود ولی نه به اندازه الان. امروز با یک تحریم همه جانبه و ظالمانه و جنگ اقتصادی از سوی آمریکا و همراهانش مواجه هستیم. ولی همانگونه که در زمان جنگ با یک مقاومت ملی و مدیریت صحیح با آنها مقابله کردیم الان هم راه عبور از این تحریم‌ها یک مقاومت ملی و مدیریت داخلی شجاعانه و تؤام با ابتکار و صداقت است.
وی با بیان اینکه در زمان جنگ هم همواره پیرامون تحریم ها مذاکرات سیاسی انجام می‌شد،‌گفت: امیدواریم با دولتمردان و هم ملت هوشمند تحت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری از تحریم‌ها عبور کند. آمریکایی‌ها می‌دانند ملت ایران ملتی مقاوم است و همانطور که ۸ سال جنگ را تحمل کرد الان هم با همین تحمل بالا از تحریم‌ها عبور می‌کند و آمریکایی‌ها مجبور می‌شوند به ما امتیاز دهند. مذاکره‌کنندگان ما حرفه‌ای و بسیار هوشمندان کار را جلو می‌برند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به سخنان تهدید‌آمیز مقامات آمریکایی و صهیونیستی اظهار داشت: صهیونیست‌ها خوب می‌دانند که نتوانستند در جنگ ۳۳ روزه در مقابل حزب‌الله و جنگ‌های ۲۲ و ۵۰ روزه در مقابل مردم غزه پیروز شوند در حالی که اینجا یک حکومت مقتدر و قدرتمند وجود دارد.وی افزود: حضرت آقا فرمودند اگر آنها غلطی کنند حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم. این حرف شعاری نیست و ایران به کمک حزب‌الله و دوستانش این قدرت را دارد که حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان کند.
صفوی تاکید کرد: صهیونیست‌ها مشکلات زیادی دارند و می‌دانند قدرت ایران فراتر از آن است که بخواهند با آن گلاویز شوند. مسئولین آمریکایی و صهیونیستی با این اظهاراتشان به دنبال فضاسازی هستند.دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آنها از قدرت ایران و حزب‌الله آگاه هستند. بیش از ۸۰ هزار موشک آماده شلیک به تل‌آویو و حیفا است و ایران کشوری قدرتمند است که پاسخ شکننده‌ای به آنها خواهد داد.
وی ادامه داد:‌ ما بخشی از توانمندی نظامی خود را نشان دادیم و بسیاری از دستاوردها و توانمندی خود را مخفی کرده‌ایم و نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه هر متجاوزی بخواهد اقدامی کند پاسخ ما به آنها شکننده خواهد بود.صفوی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های تروریستی در منطقه گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی سیا، موساد و برخی کشورهای کم‌عقل با پول‌ها و دلارهای نفتی خود گروه‌های تروریستی را در سوریه، افغانستان،‌ پاکستان و عراق حمایت می‌کنند. آنها حتی الان هم گروه‌های ضدانقلاب اسلامی ایران را تجهیز می‌کنند و می‌خواهند ناامنی را به مرزهای ما بکشند.وی تاکید کرد:‌ مقام معظم رهبری امروز به آمریکا و کشورهای جنوبی خلیج فارس هشدار دادند که اگر ناامنی را به مرزهای ما بکشید‌ با پاسخ شکننده ما مواجه می‌شوید.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به آموزش و تجهیز تروریست‌ها در ترکیه و اردن توسط آمریکا گفت: ما می‌بینیم که در عراق، آمریکایی‌ها با هواپیما برای داعشی‌ها تجهیزات می‌فرستند.صفوی گفت: آمریکا با طرح خاورمیانه جدید به دنبال تجزیه کشورهای عربی است و جنگ‌های نیابتی که کشورهای عربی به راه انداختند و فعالیت‌های گروهای تروریستی در منطقه نتیجه‌ای جز توسعه پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و فروش میلیاردها دلار سلاح آمریکایی ندارد.
سردار صفوی با اشاره به جنایت‌های گروه‌های تروریستی در منطقه به خصوص داعش در عراق گفت:‌ داعشی‌ها اینقدر جنایت‌های وحشتناکی داشتند که نه تنها شیعیان و سایر ادیان از جمله مسیحیان از این اقدام آنها آزرده‌اند.وی با اشاره به هشدار امروز مقام معظم رهبری در خصوص امنیت خلیج فارس، گفت: ممکن است برخی‌ها بخواهند ناامنی را به مرزهای ما بکشانند اما بدانند ما نیروهای مسلح قوی‌ای داریم که تضمین کننده امنیت در خلیج فارس هستند.
صفوی تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی ما اشراف کاملی بر هواپیماها و ناوهای آمریکایی و خارجی دارند، ما در عراق و سوریه و خلیج فارس آمریکایی‌ها را رصد می‌کنیم.وی در پایان خاطرنشان کرد: ما حتی زیردریایی‌های آمریکا را نیز رصد می کنیم و حتی وقتی می‌خواهند از تنگه هرمز عبور کنند شناورهای نیروی دریایی سپاه بالای سر آنها می‌رود و به آنها هشدار می‌دهد که روی آب بیایند زیرا زیردریایی‌ها در عبور از تنگه‌های آبی جهان باید به سطح آب بیایند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.