دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

دریچه ای نو جهان معاصر از دیدگاه اسلام

این وبلاگ قصد دارد تا با نشر جدیدترین اخبار و اطلاعات روز جهان در مورد اسلام و فواید آن در زندگی روزمره از گذشته تا به حال و در آینده گرایش اسلام ستیزی را از ذهن مردم جهان پاک نماید .

رسول خادم استعفاء کرد

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی از سمت خود کناره گیری کرد.

رسول خادم استعفاء کرد رسول خادم  رئیس فدراسیون کشتی از سمت خود کناره گیری کرد.متن نامه رسول خادم در این زمینه به شرح زیر است:

"زمان "رفتن" فرا رسیده.... گفتنش هم برای من آسان نیست، اما باید پذیرفت...
در انتخابات فدراسیون کشتی برای بار دوم شرکت کردم تا بتوانم یک دوره دیگر برای کشتی کشورم کار کنم.
اما گویا نمی‌شود..
من برای "کشتی" آمده ام، نمی‌خواهم برای ماندگاری "خودم" کار کنم..
اگر می‌خواستم برای "خودم " کار کنم، هیچگاه به "کشتی " برنمی گشتم...
اشتباه برداشت نشود، این کلام من از سر "تقوا" و "فروتنی " نیست. بنده سالهاست که در مصاف با ناسازگاری‌های روزگار.
اهل "وادادن" و قهر و آشتی نیستم....
اما افکار " قناس" من دارد برای کشتی پرهزینه می‌شود...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.